

מעמיס קדמי 603R
- אפשרויות פילוס מרובות
- ראות טובה, נוף לא מפריע
- הרכבה בטוחה וקלה
- נעילה ללא מאמץ
דרוש ארבע צעדים לניתוק המטעין: הורד את המטען, פתח את עמדת החניה, הסר את ההידראוליקה ופתח את סיכת התורן.
כדי לנתק את המטען, הדלי צריך להיות שטוח על קרקע יציבה המפעיל צריך לעזוב את תא הנהג ולהנמיך את עמדות החניה הניתנות לכוונון עצמי משני צידי המטעין עמדות החניה הניתנות להתאמה עצמית מאפשרות לנהג להחנות את המטען בשטח לא סדיר ועדיין לשמור על מיקום טוב יחסית ל מסגרת הרכבה, לחיבור נכון של המטעין בהמשך. ניתן להגדיר את עמדות החניה ללא כלים.
לאחר הורדת עמדות החניה, יש להסיר את המצמדים ההידראוליים בצד ימין של המטען ויש לנעול את המטען ממסגרות הרכבה של הטרקטור לאחר ארבע השלבים הללו המפעיל מוכן להזיז את הטרקטור
חיבור המטעין מהיר ונוח בזכות תכנון הרמפה במסגרות ההרכבה ותפס התורן האוטומטי המצויד במכשיר צף. יש לנהוג רק בטרקטור כדי להכניס את מסגרות ההרכבה לתורן עד שמחוון הנעילה במצב נעילה. ואז הנהג יכול להרים את עמדות החניה (1) ולחבר את המצמדים (2) עבור כוח מטען הידראולי וחשמלי לטרקטור. תכנון מהיר, אינטואיטיבי ונקי תחזוקה, חיבור וניתוק מטעין מביא את הטרקטור למוכן לכל מטלות.
שינוי המכשירים הוא משימה יומית עבור מפעילי מטענים קדמיים רבים. בזכות תפס היישום האוטומטי המוגן בפטנט (AIL) ניתן לבצע חיבור של דליים, מזלגות או כלי עבודה אחרים תוך פחות משלוש שניות. הטיפול הייעודי ובחירת החומרים מבטיחים שהמוט תומך ביישומים הכבדים ביותר, המספקים פיתרון עמיד לכל החיים. ה- AIL הוא תכונה בסיסית של מנשא האירו , התואם את כל כלי האירו . ניתן להשיג אותו גם עם המוביל Combi Euro MX
כדי לבטל את נעילת כלי העבודה, על המפעיל לפתוח את הידית ידנית (1). לחלופין, ניתן לעשות זאת מהקבינה כאשר מכשיר ההידראולי אינו ניתן לנעילה (HIU) . זה דורש מאמץ מינימלי כדי לבטל את נעילת הכלי, ללא צורך בכלים. המיקום הנוח של הידית מאפשר גישה קלה למפעיל. המפעיל צריך למשוך את הידית ולהפוך אותו עם כיוון השעון. הידית תישאר במצב הנדרש.
השלב הבא הוא הוצאת הכלי מהמנשא (2): הטה את כלי העבודה והורד את המטען עד שהדלי נוגע בקרקע. מוט המנשא משתחרר מעל ווים התוצרת. ידית המנשא עוברת למצב המתנה ומאפשרת נעילה מהירה בהמשך.
תפס ההטמעה האוטומטי (AIL) נועל את כלי העבודה ברגע שמנעול הייצור נוגע בלוח ההדק במנשא (2). כדי להשיג זאת, יש לחבר את המוט העליון של המנשא אל ווים העליונים של המכשור ולאחר תחילת גלגול המנשא. אך אין צורך להחזיר את הקובץ המצורף לחלוטין. כלי העבודה נועל משני צידי המנשא (1, 2). הנעילה המהירה והקלה מבצעת ללא קשר לגובה המטעין.
מיקום 1: תפס פתוח - תפס צינור נגד צלחת ירוקה של המנשא
מיקום 2: צינור תפס נגד צלחת AIL
הדק ממתין לתיק מכשיר
מיקום 3: תפס סגור
העיצוב של מעמיסי סדרת R מגדיל את נראות התעשייה לא משנה באיזה גובה ההרמה ממוקם המטען. עם צורתו המעוקלת, בום המטען מיושר למכסה המנוע של הטרקטור ומספק מראה טוב יותר בעת העבודה עם המטעין. המיקום של קישור פילוס מכני תומך ברמה הנראית גבוהה יותר של פילוס עצמי מכני (MSL). בשל העיצוב הקומפקטי של הבום והצילינדרים, המרחק המוגבה של הצילינדרים לפגושים מבטיח מרווח מספיק. זה מאפשר לזווית היגוי מתאימה לתמרון את המטען במקומות צמודים.
המיקום הנמוך של צינור המומנט מאפשר גם נראות ופינוי טובים לפנסי הקדמה של הטרקטור, המספק פיתרון תאורה אידיאלי לשימוש בשעות הלילה.
הפעלה בשעות בין ערביים או בלילה היא חלק מחיי העבודה של המפיק. הראות המוגברת מאפשרת למפעיל לנהוג בצורה נוחה ובטוחה יותר. אורות המטען מותקנים על בום המטען ועוקבים אחר תנועות המטען. עם 850 שטף אור לכל אור, האור מספק תאורה עוצמתית לתמיכה בעבודה בתנאי חושך. אורות המטעינים מראים צריכת חשמל נמוכה של 15 וואט לנורות.
אפשרות ההשעיה של המטען משפרת עוד יותר את הנוחות בעת השימוש במעמיסי סדרת R בשטח לא אחיד. מצבר הגז משולב ומוגן בצינור המומנט. המתלה מופעל ממושב הנהג בגלל כפתור בג'ויסטיק המכני (1) או מתג בקונסולה עם הג'ויסטיק האלקטרוני . מתלה המטעין מביא לנסיעה חלקה יותר ופחות אובדן חומרים פוטנציאלי.
כדי להקל על משימות מטעינים חוזרות ונשנות יותר ומדויקות יותר, ג'ון דיר מציע כעת אפשרות להחזיר למיקום (RTP) המחזירה אוטומטית את המטען הקדמי למצב שנקבע מראש. ה- RTP הוא חלק מחבילות ה- ESL: החבילה הסטנדרטית של ESL כוללת את הבום שאינו מפלס עצמי (NSL) עם RTP, ואילו חבילת ה- ESL premium מספקת את הבום המכני-פילוס עצמי (MSL) המצויד ב- RT
עם RTP, הנהג יכול לחסוך עד ארבע עמדות יישום: ארבעה גבהי כלי עבודה וארבע זוויות כלי יישום. בשל ה- RTP, ניתן להגדיל את הפרודוקטיביות באופן משמעותי ומספק סביבה קלה למפעיל. פונקציה זו מסלקת את הצורך לשמור על ריכוז מלא במיקום ההתקשרות; הטרקטור יכול לנהל את המטען בזכות מספר לחיצות של הנהג. לדוגמה, הנהג יכול לשמור ארבע עמדות בתהליך טעינה. המפעיל מעמיס זבל: הוא תופס את הזבל (A), מעביר אותו לקרוואן (B), מרים אותו מעל הנגרר (C), זורק אותו לקרוואן (D). הוא יכול לחזור לכל המיקומים הללו על ידי לחיצה על הג'ויסטיק בכיוון המתאים. בגלל העמדות שנחסכו, הסיכון לנזקים ממוזער.
עם אפשרות ה- RTP, אין צורך לבדוק את גובה המטעין ואת זווית היישום בעת טיפול במשטחים, חבילות ברזל, עץ וחצץ - הטרקטור לוקח את השליטה. משמעות הדבר היא שניתן לבצע מחזור טעינה שלם בשמונה תנועות של הג'ויסטיק. הג'ויסטיק האלקטרוני ו- CommandCenter ™ האינטואיטיבי שולטים מגבירים עוד יותר את קלות השימושיות.
מתג העברת ההילוכים (GSS) (1) בג'ויסטיק מאפשר למפעיל להחליף הילוכים מבלי להעביר את היד מהג'ויסטיק. במהלך טעינה נדרשות רמות מהירות שונות כדי לפעול במהירות וביעילות. אפשרות ה- GSS מותקנת על הג'ויסטיק. זה זמין לכל דגמי המטעינים.
בבסיס כל מעמיסי R-Series מצוידים במנשא אירו, המאפשר חיבור לכל כלי האירו למטען, לא משנה איזה יצרן מספק את כלי העבודה. מנשא האירו מועבר בבסיס עם תפס כלי אוטומטי (AIL).
את המנשא יורו וקומבי יורו / Sms ניתן להצטייד באפשרות הניתוק לביצוע ההילוכים ההידראוליים אשר משפרת מאוד את נוחות המפעיל, מכיוון שהיא מאפשרת את ביטול נעילת התיבה על ידי לחיצה על כפתור מתחנת המפעיל. אין צורך שהמפעיל ייצא מהקבוצה בכדי להסיר את הידית על כלי העבודה.
מצבר גז מתמלא בשמן בעת הצפיפות על כלי העבודה. להפעלת המכשיר, שני המתגים המותקנים בצד ימין של תחנת המפעיל נלחצים בו זמנית על ידי המפעיל. פעולה זו משחררת את השמן, והמכשיר נעול. בהשוואה למתחרים, עדיין ניתן לפתוח את הנעילה ידנית.
עם צרור הגלילה, המפעיל יכול להגדיל את זווית ההחזרה ב 12 מעלות ומבטיח הפסדי חומר מופחתים. כתוצאה מכך ניתן להזיז חומר נוסף בעומס אחד שיכול לעזור להפחית את כמות העומסים ולחסוך זמן במהלך פעולות המטעין. יש להתקין את חלקי התוצרת בקצה התחתון של הדלי, שם הכלי מחובר למסגרת המנשא.
בשל התכנון והקינמטיקה של המטעינים, מעמיסי סדרת R כוללים כוח יוצא דופן ביחס לכושר ההרמה וגובה ההרמה. כוחו של טרקטור ג'ון דיר מועבר למטען באמצעות המערכת ההידראולית.
קישור פילוס התחתון של התחתון של מטעין עצמי מכני (MSL) מחובר לגלילי המוט המזויפים, התוצאה היא זמני מחזור מהירים (השלכת וגלגול לאחור). הגיאומטריה מאפשרת יכולת רולב יותר אותה המפעיל יכול לחוות עם כוחות פריצה חזקים יותר. הבום הקומפקטי בעל גובה נמוך יותר של נקודות מסתובבות לגישה קלה לשמן.
המפרט המפורט של המטענים יכול לתת סקירה של גובה ההרמה ויכולת ההרמה של כל מטעין ( 543R , 603R , 623R , 643R , 663R , 683R ).
מעמיסי סדרת R מראים על רמת עמידות רבה בגלל החומר האיכותי. רכיבי הברזל המודולרי המודולרי במעמיס הם הבסיס של מכונה עמידה. מסגרות ההרכבה מברזל יצוק מבטיחות בסיס חזק ליישומים כבדים ומבטיחות חיבור טוב למסגרת הטרקטור. התוצאה היא אריכות חיים נבדקת ואמינה.
המיקום וצורת צינור המומנט תומכים ביישומי המטען הכבדים ביותר ומבטיחים התנהגות יציבה של שילוב הטרקטור והמטעין. בנוסף, עיצוב הבום הקומפקטי והקינמטיקה של המטען מביאים לפיתרון חזק ואמין שהלקוח יכול לחוות בתחום.
כדי להבטיח איכות גבוהה עם עמידות יוצאת מן הכלל, מעמיסי סדרת R נבדקו על ספסל בדיקות מטעין קדמי, שם המטען נתון לפעילות חקלאית כבדה. כל נקודות הציר מעוצבות עם משטח מגע רחב יותר ועשויות מחומר פלדה יצוק. סיכות הציר בעלות קוטר ייעודי ועוברות טיפול ספציפי בכדי להבטיח עמידות יוצאת דופן.
התותבים המרותכים והכיווניים הם בעלי צורה ספציפית המספקת חלוקת לחץ אידיאלית ותומכים ביישומים החובה הכבדה.
נקודות ציר מרכזיות מצוידות בתותבים להחלפה לתדירות נמוכה של גריז, מכיוון שהשומן מועבר ברציפות במהלך עבודת המטען. ניתן להתקין תותבים חדשים הודות לעיצוב התותב הספציפי.
עם מעמיסי ג'ון דיר הובלו קווי השמן דרך זרוע הבום כדי להגן עליהם מפני נזק כלשהו ולהגדיל את נראות הנהג. כדי לספק גישה טובה לצינורות ההידראוליקה, הם ממוקמים בחלק העליון של צינור המומנט. ניתן להוריד את מכסה צינור המומנט המגן על הרכיבים ההידראוליים בקלות.
ההשעיה המטעינה ממוקמת בצינור המומנט כדי להגן על מצברי הגז מפני השפעות חיצוניות
זמני מחזור הדלי המהירים חשובים כדי לזרוק את העומס מהדלי בכדי להיות יצרניים ככל האפשר, תוך כדי השלמת פעולות הטעינה. לתכנון צילינדר הדלי יכולה להיות השפעה רבה על זמן המחזור, במיוחד עבור מעמיסי המפלס העצמי המכני (MSL).
כל מעמיסי MSL R סדרה משתמשים בצילינדרים של דלי מוט לגליל מוט מוטה יש תזוזה קטנה יותר של דרישת השמן בקצה הראש של הצילינדר, מה שמאפשר לצילינדר לחזור בו הרבה יותר מהר מאשר צילינדר רגיל.+ הסרת מטעין קלה באמצעות תפס תורן אוטומטי
שסתום כיבוי הידראולי כלול בבסיס עם מעמיסי Ag סדרה R כדי להבטיח שהמטען לא יורד פתאום. זה מאפשר לנעול את הבום אם מישהו נדרש למקם מתחת למפץ המטען, למשל במהלך עבודות שירות בטרקטור.
מעמיסי סדרת R קלים יותר לחיבור ולניתוק עקב מערכת תפס התורן האוטומטית. תכונה זו מספקת יעילות לפעולות הדורשות חניה מטעינה תכופה. מערכת תפס התור האוטומטית הינה מנוף מכני המאפשר למפעילים להסיר או לחבר את המטעין עם נסיעה אחת מחוץ לתא הנהג. הקלות והנוחות שמספקת מערכת תפס התור האוטומטית מספקת שיפור למשך זמן הפעולה
מטעין קדמי 603R מתאים לטרקטור שלך מסדרת 6 בצורה מושלמת. זה תואם לתריסים קדמיים של ג'ון דיר, עובד עם דיוק ועמידות אמינים, ומאפשר ראות מעולה מכל הסביבה. מטעין קדמי 603R זמין בתצורת פילוס עצמי מכני (MSL) או שאינו מפלס עצמי (NSL). הוא אידיאלי להתמודדות עם כל מיני עבודות כבדות.
כדי לוודא שהמעמיסים הקדמיים החדשים שלנו עומדים בסטנדרטים שלנו - והציפיות שלך - אנו משתמשים רק בחומרי המלאכה הטובים ביותר. כל רכיב נבדק בצורה ממצה בתנאים שהם גסים אפילו יותר מאלה שבחווה שלך.
